نشست مدیران کانون ها و اردوگاههای تربیتی استان با موضوع طرح اوقات فراغت تابستانی

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان يزد ، نشست مدیران کانون ها و اردوگاههای تربیتی با حضور معاون اردويی اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد .

در این نشست ، مدیر کل آموزش و پرورش استان از اوقات فراغت به عنوان یک فرصت یاد کرد و اظهار داشت : اگر جامعه برنامه ریزی و تدبیر لازم برای بهره برداری از این فرصت را نداشته باشد ، قطعاً این فرصت به یک تهدید می انجامد .

" احمد شیرزاد " ، بر ضرورت همسو نمودن فعالیت ها و اقدامات دستگاههای مشارکت کننده در برنامه های طرح اوقات فراغت تأکید کرد و با اشاره به اینکه کانون ها و اردوگاهها در آموزش و پرورش ، مجری برنامه های اوقات فراغت هستند ، از مدیران این مراکز خواست با نیاز سنجی و برنامه ریزی مناسب ، زمینه ای فراهم کنند تا دانش آموزان با عشق و علاقه در برنامه های اوقات فراغت شرکت کنند .

معاون اردویی اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به نیاز تربیتی خانواده ها و دانش آموزان اشاره کرد و افزود : امروز خانواده ها به دنبال مدارسی هستند که رویکرد تربیتی قوی و مؤثری داشته باشند .

" علی عراقی " ظرفیت های استان یزد در بخش های مختلف را یادآور شد  و وجود دو کانون طرح ملی را از نمود این ظرفیت ها دانست و بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت خیّرین و همسو کردن فعالیت فرهنگی دستگاههای دیگر در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تأکید کرد .

در ادامه ي این نشست ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش به تشریح برنامه های طرح اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش استان پرداخت .

پرسش و پاسخ و ارائه نقطه نظرات ، پیشنهادات مدیران کانون ها و اردوگاهها در مورد برنامه های طرح اوقات فراغت از دیگر برنامه های این نشست بود .

گفتنی است 36 کانون و اردوگاه فرهنگی و تربیتی ، برنامه های مختلفی را در تابستان امسال به دانش آموزان علاقمند ارائه می کنند .

 ***

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا